ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته نانو فناوری پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرد.
دکتر رضا کاظمی اسکویی اظهار کرد: پس از بازدید هیات بورد از فعالیتهای گروه نانو فناوری دانشکده پزشکی مشهد، با درخواست راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد نانو فناوری موافقت شد.
مدیر گروه زیست فناوری و نانو فناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس آمار ستاد فناوری نانو در حوزه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد این دانشگاه رتبه دوم در حوزه انتشار مقالات را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: از همین رو با درخواست گروه مبنی بر جذب دانشجویان در رشته کارشناسی ارشد از سوی شورای گسترش دانشگاه موافقت شد.
وی با اشاره به اینکه مقالات متعددی در حوزه نانو فناوری در علوم پزشکی از سوی مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشکده پزشکی و دانشکده داروسازی منتشر شده است، بیان کرد: درخواست‌های زیادی به شورای گسترش برای جذب دانشجو در مقاطع مختلف ارائه می‌شود؛ اما این شورا پس از بازدید هیات بورد از فعالیتهای این گروه با درخواست جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نانو فناوری موافقت کرد.
دکتر کاظمی عنوان کرد: این درخواست از سوی اعضای هیات علمی و رئیس مرکز تحقیقات نانو فناوری انجام شد که طی فرایندی دبیر هیات بورد از مقالات بازدید کرد و از لحاظ تولیدات محصول‌محور این گروه را مورد تایید قرار داد.
وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های اصلی سند جامع فناوری کشور تاکید بر رشته‌های فناوری است، ادامه داد: از دهه ۷۰ شمسی در کشور حمایت از محصولات دانش بنیان آغاز شد و بسیاری از این محصولات نیز به نتایج مطلوبی رسید.
کاظمی اسکویی عنوان کرد: یکی از آیتم‌های اصلی تاکید بر تولید محصول است که یکی از زمینه‌های تولید محصول نیز نانو فناوری است.
وی بیان کرد: یکی از درخواست‌های هیات بورد این بود که پیگیر اشتغال فارغ‌التحصیلان باشیم که خوشبختانه در حال حاضر فرد فارغ‌التحصیل بیکاری در این رشته وجود ندارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید