ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص حد نصاب لازم و موارد موجود در روند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 اطلاعیه ای منتشر کرد.
بر اساس مصوبه سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ 98/09/30 در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 حد نصاب نمره علمی در هر رشته گرایش در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد، هیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از صفر (نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواهد شد و حد نصاب علمی بزرگتر از صفر در نظر گرفته خواهد شد.
برای سال 1400 در هر رشته گرایش در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد هیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از 5 (نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواهد شد و حد نصاب نمره علمی حداقل 5 با رعایت حد نصاب قانونی سهمیه ها در نظر گرفته خواهد شد.
برای شروع ثبت نام پرداخت هزینه رشته اول الزامی می باشد در صورتی که داوطلب متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی باشد، باید علاوه بر پرداخت هزینه رشته اول، هزینه رشته دوم را نیز پرداخت نماید.
در فرم ثبت نام، رشته اول که تحت عنوان گروه امتحانی رشته 1 مشخص شده یعنی یکی از چهار گروه جدول شماره 2 دفترچه باید انتخاب شود. با انتخاب گروه، در گزینه بعدی رشته امتحانی 1 فعال می شود که یکی از رشته یا مجموعه امتحانی آن گروه می باشد و باید یکی از رشته یا مجموعه موجود در آن گروه را انتخاب نمود.
در صورتیکه فرد هزینه 2 رشته را پرداخت نموده، گروه امتحانی رشته 2 فعال می شود که مراحل آن به همان روش گروه قبلی است با این تفاوت که 3 گروه باقی مانده نمایش داده می شود و در رشته امتحانی 2، زیر مجموعه هر یک نمایش داده می شود.در صورت نیاز به ویرایش این امکان وجود دارد که ابتدا گروه تصحیح شود و سپس رشته یا مجموعه.
در صورت وجود هر گونه مشکل در مورد هزینه ثبت نام یا روند ثبت نام یا وجود خطا در ثبت نهایی داوطلبان می توانند درخواست خود را صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قسمت تماس با ما، دسته بندی، پشتیبانی سایت اعلام نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید