ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی از 25 لغایت 27 فروردین 99 در نظر گرفته شده است.
داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند، هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و کد پیگیری دریافت کرده اند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام نتوانسته اند ثبت نام نمایند، همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش در زمان یاد شده اقدام کنند.
داوطلبان مشمول دو بند زیر می بایست درخواست خود را صرفا از طریق سامانه مرکز سنجش قسمت تماس با ما، دسته بندی، پشتیبانی سایت به این مرکز اعلام نمایند. واحد ذیربط پس از بررسی، حداکثر تا 25 فرودین ماه پاسخ لازم را ارائه خواهد نمود تا داوطلبان بتوانند در زمان فوق ثبت نام کنند:
الف) افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت و کد پیگیری دریافت نموده ولی به دلایل مختلف (به جز اتمام مهلت ثبت نام) قادر به ادامه ثبت نام نشده اند، کد پیگیری خود را به سامانه ارسال نمایند.
ب) افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده ولی کد پیگیری دریافت ننموده می بایست کد پیگیری خود را از طریق درگاه پرداخت سداد، دریافت و سپس به سامانه ارسال نمایند.
افرادی که بر اساس تذکر بند 1-3- دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون می بایست از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام نمایند، می توانند تا تاریخ 27 فروردین 99 انصراف دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید