ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص ثبت نام استعداد درخشان بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 اطلاعیه ای صادر کرد.
کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نموده اند، می بایست از تاریخ 12 لغایت 14 مرداد ماه جاری از سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام این سهمیه با انتخاب گزینه الف اقدام نمایند.
افراد متقاضی سهیمه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، می بایست طی زمان فوق الذکر ابتدا ثبت نام اولیه انجام دهند. برای این کار گزینه ب را انتخاب کرده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد نمودن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام نمایند.
بسیار مهم: مرحله ب فقط یکبار انجام پذیر بوده و قابل ویرایش نمی باشد. ولی مرحله الف قابل ویرایش می باشد.
کلیه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون می بایست از تاریخ 19 لغایت 22 مرداد 99 جهت ثبت نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموزش پزشکی، به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایند.
انتخاب رشته محل همزمان با سایر داوطلبین عادی در تاریخهای اعلام شده در سامانه مرکز سنجش خواهد بود. (البته هرگونه تغییر در زمانهای یاد شده از طریق سامانه مرکز سنجش اطلاع رسانی می گردد)
تغییر سهمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر نمی باشد.
در صورت هر گونه تغییر در مراحل، زمان یا روند موجود، مراتب از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید