ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو افزود: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دارد.تعداد مجازین به انتخاب رشته ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ نفر است.
داوطلبان از روز ‌شنبه مورخ 99/06/15 لغايت ساعت 24:00 روز سه‌شنبه مورخ 99/06/18، براي انتخاب رشته با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري، شماره شناسنامه و يا كد رهگيري كه در پايان ثبت‌نام اوليه توسط سيستم به متقاضی داده شده است می توانند نسبت به ثبت كد رشته محلهاي انتخابي (حداكثر 100 كدرشته‌محل) و تكميل فرم مذكور اقدام نمايند.
چنانچه متقاضیي در رديف پذيرفته‌شدگان اين آزمون قرار بگيرد، و تا تاريخ 99/06/31 موفق به دريافت مدرك كارشناسي خود نگردد قبولي وي باطل خواهد شد. لذا چنانچه به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ فوق نمی‌دهید لازم است حداکثر تا تاریخ 99/07/10 درخواست انصراف از گزینش در رشته های انتخابی را به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی (به روش الکترونیکی که در زیر توضیح داده می شود) به سازمان سنجش ارسال نمایید تا از گزینش نهایی حذف شوید.
آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ سومین آزمون بزرگ کشوری در ایام کرونا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سه روز ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید