ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت مجدد انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.
بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ انتخاب رشته داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه سال جاری آغاز شده بود و قرار بود روز جمعه چهارم مهر ماه سال جاری پایان بپذیرد مجدد به مدت دو روز دیگر تمدید شد و بر این اساس داوطلبان از امروز یکشنبه تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۷ مهرماه فرصت دارند با آگاهی از وضعیت علمی خود، انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. همزمان ویرایش انتخاب محل تحصیل نیز امکانپذیر است.
افرادی که مجاز به انتخاب رشته محل در سهمیه رزمندگان شده ولی طبق مندرجات کارنامه، سهمیه رزمندگی آنها تایید نشده است، برای آخرین بار فرصت داده می شود تا در صورت قبولی در آزمون، مدرک معتبر صادر شده از دفتر مرکزی نهاد مربوطه مسقر تهران را به دانشگاه ارائه کنند. در غیر اینصورت قبولی آنها لغو و به عنوان متخلف محسوب شده و طبق ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.
داوطلب ملزم است درصورت مجاز بودن در زمان مقرر، نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کند. فردی که تمایل به انتخاب رشته محل نداشته و انجام ندهد، به منزله انصراف بوده و متعاقباً اقدامی میسر نیست. در هر مرحله از آزمون (قبل یا بعد از پذیرش، طی دوره تحصیل و ...) در صورت وجود مغایرت در اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، نوع سهمیه، مدارک و سایر موارد ارائه شده توسط داوطلب و یا ناقص و یا ناخوانا بودن مدارک یا ارسال اسکن مدرک ناصحیح، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی طبق ضوابط اقدام لازم به عمل خواهد آمد.
ثبت نام معدل مقطع کارشناسی، به میزان ۲۰ درصد در نمره کل تراز موثر است. با توجه به اختلاف سطح معدل فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف سراسر کشور، ابتدا نمره معدل داوطلبان با استفاده از روش علمی تراز می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید