ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا 16 دی خبر داد.
فاطمه زرین آمیزی اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در مهلت اختصاص داده شده از سوی سازمان سنجش، می توانستند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: نتایج نهایی پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سه شنبه ۱۶ دی ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.
زرین افزود: متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شوند، در صورتی که پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شروع به تحصیل داوطلبان پذیرفته شده، از نیم سال دوم و بهمن ماه خواهد بود.
وی تاکید کرد: نتایج نهایی رشته محل های آزمون سراسری هم تا پایان دی ماه سال جاری اعلام می شود.
براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه ۱۶ شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی ( معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال ۹۹( صرفا در همین سال انجام می شود) در هفته پایانی آذرماه برای تمام زیر نظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی بصورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام گرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید