ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت نام نویسی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 از یکشنبه 12 مهر ماه آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه 16 مهر ماه ادامه دارد.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت نام نویسی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 از امروز یکشنبه 12 مهر ماه آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه 16 مهر ماه ادامه دارد.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت جدید کرده‌اند و همچنین بعضی مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی کد رشته محل‌ها را دارند، داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شدند و در کارنامه آزمون نیز نمره بزرگتر یا برابر یک دریافت کرده‌اند (مجاز به انتخاب رشته نشدند) بر اساس قوانین مندرج در دفترچه راهنما در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت بعضی کد رشته‌ها می‌توانند در تکمیل ظرفیت ثبت‌نام کنند.
وی افزود: مهلت تکمیل ظرفیت از امروز یکشنبه 12 مهر ماه آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه 16 مهر ماه ادامه دارد.
توکلی گفت: تکمیل ظرفیت از طریق سایت سازمان سنجش و بر اساس کارنامه نتایج آزمون صورت می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند حداکثر 20 کد رشته محل از میان کد رشته‌های مورد علاقه یا کد رشته محل‌های مورد علاقه خود انتخاب و در فرم اینترنتی ثبت کنند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً فهرست اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 اعلام شده در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کد رشته محل‌ها قبولی قبلی آنان لغو می‌شود.
وی افزود: همچنین پذیرفته شدگان رشته‌های خاص یا بورسیه پذیرفته شدن حق ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت ندارند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید