ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

پیرو تماسهای مکرری که داوطلبان شرکت کننده درآزمون لیسانس به پزشکی باموسسه داشته اند درخصوص ابهامات موجود در سوالات دروس جامعه شناسی ، فیزیک ،میکروب شناسی و.. مواردی متناقض در تعداد سوالات ومنابع آزمون که از6ماه قبل اعلام شده بود وداوطلبان براساس این منابع اعلامی مطالعه نموده بودند وجود دارد که جای تامل دارد.


دراطلاعیه منابع آزمون درس میکروب شناسی اعلام شده بود که درس ویروس شناسی نیز اضافه گردید . بافت شناسی عمومی درس جنین شناسی نیز اضافه گردیده . درس فیزیک منبع آن فیزیک پزشکی دکترعقابیان میباشد که در تعداد سوالات 0 اعلام شده درصورتیکه برای درس فیزیک 7 سوال اختصاص داده شده که مشخص نیست فیزیک عمومی است یافیزیک پزشکی . درس روانشناسی درمنابع با جامعه شناسی اعلام شده بود که در تعداد سوالات فقط روانشناسی اعلام شده .باوجود این ابهامات داوطلبان دچار استرس ونگرانی شده اند و نمیدانند این دروس را چگونه مطالعه نمایند.کارشناسان مربوطه دانشگاه نیز اظهار بی اطلاعی مینمایند.
تنها توصیه ای که می توان به داوطلبان درحال حاضر داشت این است که درخصوص دروسی که مشخص است مثل ویروس شناسی حتما مطالعه شود ، دروسی مثل فیزیک و جامعه شناسی و جنین شناسی را درصورتیکه قبلا مطالعه داشته اند مرور داشته باشند اگرنه خواندن این دروس توصیه نمی گردد و وقت مربوط به این دروس را برای دروس دیگر اختصاص دهید بهتر است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (Bbbbb)

    سلام...اين اطلاعاتي كه الان نوشتيد مثلن براي رفع ابهام و كاهش استرس كه بيشتر بهمون ايترس وارد كرد!!!!ويروس كه هميشه جز منابع بوده..جنين كه حذف شده..درمود تعداد سوال فيزيكم كه با شيمي ١٥تاست شما از كجا مطمئنيد ٧تا فيزيك مياد؟؟؟!تعداد سوال روان و جامعه هم كه روهم ٢٥تاست

  • مهمان (Pppp)

    در پاسخ به: مهمان (Bbbbb)

    خيلي ممنون از پاسختون من اطلاعيه جديد دانشگاه كه ضرايب رو نوشته بود نديده بودم,انگل و قارچ يعني ديگه جز منابع نيستن؟؟

  • سلام
    فایل تعداد سوالات را از لینک دانلود ضرایب دروس آزمون لیسانس به پزشکی سال 98-97 دانلودنمائید وبامنابع مقایسه کنید

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید