ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت ثبت نام سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به مهلت تمدید شده، امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن پایان می‌یابد.
ثبت نام سیزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب "کان لم یکن" تلقی شدن ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد؛ مدرک پایان و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی از دیگر مدارک ثبت نام است و داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح هستند.
همچنین داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می‌توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت کنند. در صورت قبولی ارائه مدرک زبان در هنگام ثبت نام در دانشگاه ضروری است در غیر این صورت قبولی آنها "کان لم یکن" تلقی خواهد شد.
در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. در صورت قبولی در آزمون با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید