ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کلیت شرایط چگونگی بورسیه قبول شدگان دکتری و اعزام آنان عصر چهارشنبه 30 فررودین در دفترچه اعلام رشته منتشر خواهد شد.
حسین توکلی گفت: سازمان سنجش آموزش در این زمینه با اداره بورس و اعزام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هماهنگ خواهد شد تا داوطلبان به مشکلی برنخورند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش افزود: انتخاب رشته از 9 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و بطور حتم تا آن زمان، تمامی شرایط بورسیه مشخص و اعلام می شود.
توکلی همچنین در مورد داوطلبان مجاز سایر دوره ها شامل آزاد، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس و خودگردان ها نیز گفت: این افراد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به غیر از رشته های دانشگاه آزاد ، سایر کدرشته محل های موجود را حداکثر تا 50 کدرشته محل انتخاب کنند.
وی خاطرنشان کرد: این افراد به غیر از کدرشته محل های دوره های روزانه، می توانند تمامی کد رشته محل ها را از نهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش انتخاب کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: همچنین دفترچه دانشگاه آزاد نیز بطور حتم نزدیک به همان تاریخ(نهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه)، منتشر می شود و داوطلبان می توانند از آن دانشگاه نیز انتخاب رشته کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید