ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد جزئیات مصاحبه‌ دوره‌های با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی سال 96 این دانشگاه را اعلام کرد.
ارزیابی اولیه داوطلبان برای بررسی احراز شرایط دعوت به مصاحبه براساس نمره کتبی اکتسابی در آزمون دکتری تخصصی سال 96 در اولویت‎های چهل‌گانه انتخابی صورت گرفته است.
در این حالت اگر هر داوطلب در هر یک از انتخاب‎های چهل گانه خود حد نصاب نمره کتبی را کسب کرده باشد برای انجام مصاحبه معرفی شده ،ملاک معرفی داوطلبان دوره بدون آزمون کسب حد نصاب امتیاز حاصل از معدل برای دعوت به مصاحبه در رشته محل‎های انتخابی است.
داوطلبانی که در چند رشته گرایش در یک استان دعوت به مصاحبه شده‌اند، باید برای هر رشته گرایش مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی واحد دانشگاهی مرکز استان، برای مصاحبه مراجعه کنند.
اگر داوطلب در یک رشته گرایش در هر یک از واحدهای دانشگاهی سطح یک استان، دعوت به مصاحبه شده باشد، باید برای مصاحبه به واحد دانشگاهی (محل مصاحبه) که در کارنامه او درج شده است مراجعه کند. مصاحبه انجام شده در یک رشته گرایش در هر استان ملاک پذیرش برای همه واحدهای دانشگاهی انتخابی فرد در سطح استان (در صورت احراز شرایط دعوت به مصاحبه) در آن رشته گرایش است.ضمنا نمره مصاحبه داوطلب در یک گرایش تنها برای همان گرایش معتبر است.
براساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ و زمان دقیق مراجعه هر یک از دعوت‌شدگان به مصاحبه از طریق وب‌سایت واحد دانشگاهی محل انجام فرآیند مصاحبه علمی اعلام می‌شود.
همچنین داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل در استان تهران دعوت به مصاحبه شده‌اند، باید برای انجام فرآیند مصاحبه در هر رشته گرایش به واحد دانشگاهی اعلام شده در کارنامه نتایج اولیه مراجعه کنند.
زمان مصاحبه دکتری در استانهای البرز، تهران، قزوین و قم 18 تا 22 تیر،سمنان، گلستان، گیلان و مازندران21 تا 24 تیر،خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی)23 تا 26 تیر،سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد 25 تا 28 تیر، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی 27 تا 31 تیر، ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد30 تیر تا 2 مرداد،کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان 1 تا 4 مرداد، آذربایجان (شرقی و غربی)، اردبیل و زنجان 3 تا 6 مرداد است.
هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه (با آزمون یا بدون آزمون) در زمان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی باید فیش واریز هزینه مصاحبه به مبلغ 700.000 ریال را به حساب سیبا شماره 0105645020003 نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و قبل از حضور در جلسه مصاحبه به مسئول مربوطه تحویل دهد. داوطلبانی که در بیش از یک رشته گرایش و در یک یا چند استان دعوت به مصاحبه شده‌اند، برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته گرایش استان، باید مبلغ 700.000 ریال را به همین شماره حساب واریز و فیش مربوطه را در زمان حضور برای فرآیند مصاحبه علمی ارائه کنند.
عدم مراجعه فرد برای مصاحبه در یک یا چند رشته‌گرایش استان، باعث حذف انتخاب‌های متناظر در زمان گزینش علمی نهایی از فهرست انتخاب‌های فرد می‌شود.
داوطلبان باید فرم اطلاعات اولیه را از طریق وب‌سایت واحد دانشگاهی محل مصاحبه تهیه و با دقت کامل تکمیل و در زمان حضور در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مصاحبه کننده دهند.
معدل و نمره پایان‌نامه درج شده در زمان ثبت‎نام در دوره بدون آزمون ملاک دعوت به مصاحبه داوطلبان قرار گرفته اس، داوطلبان این دوره باید اصل، تصویر مدرک فارغ‎التحصیلی و ریزنمرات تاییده شده خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.
همه سوابق پژوهشی و آموزشی فرد که در این فرم درج می‎شود صرفا با ارائه اصل مدرک معتبر از سوی گروه تخصصی قابل ارزیابی است. بنابراین به داوطلبان توصیه می‎شود که همه مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و آموزشی خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید