ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر این که حدود ۱۸۰۰ داوطلب در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرفته خواهند شد، گفت: نتایج این آزمون تا پایان این هفته اعلام می‌شود.
دکتر محمد حسین پورکاظمی با بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دکترای تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل متقارن شدن آن با برگزاری آزمون بورد دندانپزشکی و فوق تخصصی پزشکی، با تاخیر اعلام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: آزمون بورد دندانپزشکی پنجم شهریور ماه و بورد فوق تخصصی پزشکی نیز اواخر هفته گذشته برگزار شد و با توجه به این که در آزمون‌های فوق باید بلافاصله داوطلبان به مسابقه عملی دعوت شوند و نتایج آن همزمان اعلام شود، بنابراین نمی‌توانستیم با قطعیت در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی اظهار نظر کنیم.
دکتر پورکاظمی خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون اواخر تیر ماه اعلام شده و داوطلبان برای مصاحبه عملی به دانشگاه‌ها معرفی شدند.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر این که حدود ۱۵۰۰ داوطلب در آزمون دکتری تخصصی پذیرفته خواهد شد، گفت: نتایج این آزمون اواخر این هفته اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید