ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 98-97 اعلام گردید.


تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 26 لغایت 27 شهریور ماه به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.
عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخهای مقرر به منزله انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
کسانیکه به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام از دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی محروم خواهند بود. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه (بین الملل سابق و آزاد اسلامی ) نمی شود.
در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول) خواهد بود (پذیرفته شدگان می بایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه نمایند). ضمنا دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین می نماید بگذراند.
کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.
ضمنا اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاههای مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید