ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی 98 وزارت بهداشت و همچنین اضافه شدن یک نوبت ارفاقی آزمون زبان MHLE اطلاعیه ای منتشر کرد.
بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 97/12/12 تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 97/12/14 برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک به سایت سنجش پزشکی مراجعه کنند. همچنین داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند نیز در بازه زمانی بالا می توانند برای شرکت در آزمون، ثبت نام کنند.این زمان آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون و ویرایش مدارک و اطلاعات می باشد.
همچنین به منظور کمک به آن دسته از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 98 که در بازه زمانی تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشده اند، مقرر شده است تا کارنامه آزمون MHLE دوره 52 مورخ 29 فروردین 98 نیز برای شرکت در آزمون دکتری پذیرفته شود.
این گروه از داوطلبان باید ثبت نام خود را حداکثر تا تاریخ 97/12/14 انجام دهند.(در فرم ثبت نام، نوع مدرک زبان را MHLE انتخاب کرده و برای سایر گزینه های مربوط به مدرک زبان عدد صفر درج شود). چنانچه این افراد در آزمون MHLE مورخ 98/01/29 نمره لازم را کسب نمایند مجاز به شرکت در آزمون دکتری خواهند بود و در غیر این صورت کارت ورود به جلسه برایشان صادر نخواهد شد.
لازم به ذکر است که این شرایط فقط برای آزمون MHLE دوره 52 (مورخ 29 فروردین 98) است و سایر مدارک زبان انگلیسی را در بر نمی گیرد. سایر مدارک (MSRT,TOEFL,IELTS,TOLIMO) طبق مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که تاریخ آزمون آنها از 95/11/01 تا 97/11/30 باشد، برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی معتبر هستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید