ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارنامه اولیه داوطلبان آزمون دکتری هفته آخر فرودین ماه ۹۸ منتشر خواهد شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آمار داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون دکتری سال ۹۸ نسبت به سال گذشته ۳۸ هزار و ۲۶۷ نفر کمتر شده است.
سازمان سنجش آموزش کشور همچنین اعلام کرده است که کارنامه اولیه داوطلبان آزمون دکتری هفته آخر فرودین ماه ۹۸ منتشر خواهد شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند و با توجه به کد رشته محل‌های انتخابی و حد نصاب نمره سنجش عمومی که با هماهنگی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو تعیین می‌شود، با توجه به سهمیه، داوطلب به منظور شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش که در دانشگاه صورت می‌گیرد مانند سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری حاضر خواهد شد. در نهایت پس از اعلام نتیجه مراحل گزینش از سوی دانشگاه‌ها به سازمان سنجش، نمره کل نهایی هر داوطلب محاسبه و فهرست پذیرفته شدگان نهایی داوطلب استخراج و اعلام خواهد شد.
به طور کلی با احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد، حدود ۲۳ هزار نفر در آزمون دکتری سال ۹۸ پذیرفته خواهند شد و نتایج نهایی این آزمون هفته آخر شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید