ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

پژوهشگاه علوم ورزشی در سال جاری برای ارتقای دانش، کسب مهارت‌های تخصصی و انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه علوم ورزشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی فرصت مطالعاتی ایجاد می‌کند.
دوره فرصت مطالعاتی، یک دوره تحقیقی کوتاه‌مدت شش تا نه‌ماهه است که تمام دانشجویان دوره دکتری قبل از دفاع از رساله خود می‌توانند از آن استفاده کنند. پایه اصلی فعالیت‌های علمی در این پژوهشگاه، کسب مهارت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه علوم ورزشی و موضوع تخصصی مرتبط با رساله دکتری دانشجو است.
با توجه به مصوبه سومین شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پس از پیگیری‌های انجام‌شده، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مصمم است تا دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور را در قالب فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت جذب و شرایط لازم برای ارتقا دانش و کسب مهارت‌های تخصصی در آنها فراهم کند.
هدف از برگزاری دوره فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت، تربیت افرادی است که با احاطه یافتن به آثار علمی در یک زمینه خاص و تخصصی مرتبط با موضوع رساله دکتری با آشنا شدن با روش‌های پیشرفته تحقیق و دستیابی به جدیدترین مبانی آموزش و پژوهش بتوانند با نوآوری در زمینه‌های علمی و تحقیقی در رفع نیازهای کشور و گسترش مرزهای دانش در رشته تخصصی خود، مؤثر باشند و به تازه‌هایی در جهان دانش دست یابند.
به این ترتیب؛ دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور که سه سال از دوره تحصیلی آن‌ها گذشته باشد و طرح پیشنهادی رساله دکتری خود در دانشگاه مربوطه را تصویب کرده باشند در راستای موضوع رساله خود می‌توانند اقدام به پذیرش دوره فرصت مطالعاتی از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید