ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جزئیات زمان بندی و مدارک لازم جهت حضور معرفی شدگان به مصاحبه های دکتری 98 دانشگاه های سراسری منتشر شد.

کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، می بایست باتوجه به نکات زیر و مطابق برنامه زمانی شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مراجعه نمایند.
مواردی که داوطلبان باید به آنها توجه داشته باشند به شرح زیر است:
1- منحصراً داوطلبانی می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه دکتری مراجعه نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.
2- داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به اطلاعیه دانشگاه ذیربط و همچنین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوط مراجعه و براساس آن برای انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه ذیربط شرکت نمایند.
3- باتوجه به اینکه برنامه زمانی انجام مراحل مختلف ارزیابی تخصصی از داوطلبان توسط برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده و امکان تغییر آن وجود دارد، لذا مجدداً به کلیه داوطلبان معرفی‌شده، توصیه اکید می‌گردد حتماً قبل از مراجعه برای انجام مصاحبه و ارائه مدارک مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.
4- آن‌دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1398 قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1399 نخواهند بود.
5- کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هستند، می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی دکتری با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت این سازمان، از تاریخ 98/03/01 لغایت 98/03/13 ضمن پرداخت مبلغ چهارصد و چهل هزار (440.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.
7- گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه- 50 درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و 30 درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی (مطابق با مفاد مندرج در بند 2-12 صفحه 9 دفترچه‌ شماره 1 آزمون)، حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌ محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.
8- کلیه داوطلبانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه مذکور نموده‌اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از داوطلبان و سایر مراحل گزینش به سایت آن دانشگاه مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید