ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای برنامه زمانی برگزاری و اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت را اعلام کرد.
بر این اساس، آزمون کتبی در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 خرداد ماه 98 برگزار می گردد و کلید اولیه سوالات از ساعت 18 به بعد روز شنبه 1 تیر ماه بر روی سایت سنجش پزشکی منتشر خواهد شد.
همچنین بنابر اعلام دبیرخانه علوم پایه، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های بهداشت حرفه ای و علوم و فناوری های تصویربرداری پزشکی -گرایش تصویربرداری عصبی مجاز به استفاده از ماشین حساب ساده (بدون حافظه و قابلیت برنامه ریزی) می باشند.
پس از اعلام کلید اولیه سوالات، داوطلبان تا سه شنبه 4 تیرماه فرصت خواهند داشت به صورت اینترنتی نسبت به سوالات آزمون اعتراض نمایند.
کلید نهایی آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی از ساعت 18 به بعد شنبه 15 تیرماه منتشر خواهد شد و داوطلبان از 26 لغایت 30 تیرماه 98 می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند و نسبت به انتخاب رشته محل مورد نظر خود اقدام نمایند.
بر اساس جدول زمانی اعلام شده، زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری هفته سوم مرداد ماه خواهد بود و آزمون مصاحبه داوطلبان از هفته چهارم مرداد ماه لغایت نیمه اول شهریور ماه برگزار می گردد.
نتایج نهایی آزمون نیز در هفته آخر شهریور ماه 98 بر روی سیات سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید