ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی (Ph.D) امروز و فردا پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.
بر اساس برنامه زمان‌بندی سال ۹۸ که از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده، این آزمون در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و کلید اولیه از ساعت ۱۸ روز شنبه یکم تیرماه اعلام خواهد شد.داوطلبان از شنبه یکم تا سه شنبه چهارم تیرماه فرصت دارند اعتراض به سوالات آزمون را تنها به صورت اینترنتی ارسال کنند.
بنابر اعلام دبیرخانه علوم پایه، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی رشته‌های بهداشت حرفه‌ای و علوم و فناوری‌های تصویربرداری پزشکی- گرایش تصویربرداری عصبی مجاز به استفاده از ماشین حساب ساده (بدون حافظه و قابلیت برنامه‌ریزی) هستند.
کلید نهایی آزمون از ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۵ تیرماه اعلام می‌شود و زمان اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته / محل از سوی داوطلبان از ۲۶ تا ۳۰ تیرماه خواهد بود و در هفته سوم مرداد ماه نیز اسامی داوطلبان واجد شرایط مصاحبه اعلام خواهد شد.
مصاحبه واجدین شرایط از هفته چهارم مرداد ماه تا نیمه اول شهریورماه انجام می‌شود و نتایج نهایی هفته آخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید