ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال تحصیلی 99-98 وزارت بهداشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت نیز هم زمان با اعلام نتایج اولیه منتشر شد.
پذیرفته شدگان مرحله اول باید بر اساس جداول ظرفیت پذیرش از روز چهارشنبه 98/04/26 لغایت یکشنبه 98/04/30 نسبت به اولویتهای رشته/محل خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند. در صورتی که داوطلب به هر دلیل در تاریخهای فوق موفق به انتخاب رشته/محل نشود، از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.
بر اساس آیین نامه های آزمون دکتری، داوطلب باید واجد 30 درصد نمره کل آزمون و نیز 50 درصد میانگین نمره داوطلبان شرکت کننده در آن رشته باشد. بنابراین، در مجموعه های شماره 1 تا 9 رشته های علوم پایه، بهداشت و تخصصی ممکن است داوطلب تنها در برخی از رشته ها مجاز به انتخاب رشته/محل باشد. داوطلبان این 9 مجموعه دقت کنند حتماً بر اساس مدرک تحصیلی خود و مدارک مورد پذیرش هر رشته، تنها در رشته هایی که مجاز به انتخاب هستند انتخاب رشته نمایند. در غیر این صورت اگر در رشته ای غیر مرتبط با مدرک تحصیلی مقطع قبلی خود ( بر اساس جدول شماره 1) پذیرفته نهایی شوند قبولی آنها کان لم یکن تلقی شده و برای یک دوره از شرکت در آزمون دکتری تخصصی محروم خواهند شد.
اطلاعات لازم در خصوص محل برگزاری آزمون مصاحبه رشته های مختلف در مناطق آمایشی ده گانه در قالب اطلاعیه متعاقباً اعلام خواهد شد.
نتایج نهایی آزمون هفته آخر شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید