ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: با عدم تخصیص بودجه جذب پژوهشگران پسادکتری از سوی دولت، این مبلغ از ردیف بودجه پژوهش دانشگاه کسر می شود.
دکتر یعقوب فتح اللهی با اشاره به اینکه طول دوره پسادکتری حداکثر دو سال است، افزود: پژوهشگران پسا دکتری از طریق پنج نهاد از جمله صندوق حمایت از پژوهشگران، سرآمدان، بنیاد نخبگان، ستاد نانو و دانشگاه مورد حمایت قرار می گیرند.
وی به تشریح شرایط جذب پژوهشگران پسا دکتری در دانشگاه پرداخت و گفت: این افراد باید دارای حداقل دو مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی-پژوهشی باشند و کمتر ازپنج سال از زمان اخذ مدرک دکتری آنها گذشته باشد. همچنین افرادی که عضو هیات علمی مراکز علمی باشند، نمی‌توانند از این دوره استفاده کنند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با بیان این مطلب که حق الزحمه این افراد متناسب با طول دوره مشابه دوره دکتری محاسبه و پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ پژوهشگر از سوی دانشگاه جذب می شد که امسال به دلیل آنکه دولت بخش هایی از بودجه مربوط به این موضوع را اختصاص نداده، نمی‌توانیم مستقلا پژوهشگر پسادکتری جذب کنیم.
فتح اللهی اضافه کرد: در مجموع سالیانه حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از پنج مسیری که ذکر شد، به عنوان پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه جذب می شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید