ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دولت های چین و مجارستان برای سال تحصیلی 2020-2021 به دانشجویان ایرانی بورس تحصیلی ارائه می دهند.
متقاضیان جهت اطلاع از شرایط بورس و دستورالعمل ثبت نام می‌توانند با مراجعه به نشانی پایگاه های اینترنتی مربوط نسبت به تکمیل مدارک و ارسال آن تا تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ اقدام کنند.
مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرده است تحصیل در دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورتی که دوره منجر به اخذ مدرک تحصیلی شود و فرد متقاضی ارزشیابی مدرک تحصیلی خود در ایران باشد همچنان الزامی بوده و مراحل ارزشیابی مدارک نیز بر اساس ضوابط شورای عالی ارزشیابی مدارک وزارت بهداشت است.
کل سهمیه اختصاص یافته به ایران ۴ نفر به همراه ۳ نفر جایگزین است و متقاضیان ملزم به ارسال درخواست های خود صرفاً از طریق آدرس ایمیل شخصی خود هستند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.
علاقمندان استفاده از بورس در رشته های علوم پزشکی می‌توانند نسبت به ثبت نام رشته های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تائید وزارت بهداشت (بر اساس آخرین لیست دانشگاه‌های مورد تائید موجود در سایت مرکز خدمات آموزشی)، حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸ اقدام کنند.
پس از پایان مهلت مقرر به هیچگونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید