ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مذاکره با بانک‌های عامل برای ارائه وام به دانشجویان دکتری با نرخ سود 4 درصد از سال آینده خبر داد.
فریبرز سجادی معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: در حال حاضر در حال رایزنی با بانک‌های عامل هستیم که در آینده با صلاحدید هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان با بانک‌های دیگری هم‌افزایی و وام ارائه کنیم.
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۹۷ همه وام‌های دکترا را صندوق رفاه دانشجویان پرداخت کرده است و امسال هم وام‌های دکترا توسط صندوق پرداخت شد.
وی ادامه داد: از یک سو، تقاضا برای دریافت وام دکترا رو به افزایش است و از سوی دیگر، منابع صندوق برای پوشش همه دانشجویان دکترا کافی نیست که از این رو با بانک‌های عامل دیگری برای اعطای وام به دانشجویان دکتری با نرخ سود ۴ درصد صحبت در حال صحبت هستیم.
سجادی تصریح کرد: در نهایت با توجه به شرایط و به دلیل محدودیت منابع مالی، در حال رایزنی با بانک‌های عامل هستیم که اگر به توافق رسیدیم، بتوانیم برای سال آینده با کارمزد ۴ درصد، تعداد بانک‌های ارائه دهنده وام دکترا را افزایش دهیم. برای امسال دیگر امکان این همکاری وجود ندارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید