ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

با توجه به برگزاری آزمون دکترای سال 99 به شیوه الکترونیک، مقرر شد آزمون آزمایشی الکترونیک به منظور آشنایی داوطلبان با نرم افزار آزمون برگزار گردد.
دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی با هر سیستم تحت ویندوز امکان پذیر خواهد بود. داوطلبان می توانند از منزل، کافی نت و ... و با استفاده از رایانه یا لپ تاپ به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.
بازه زمانی مجاز برای ورود به سامانه از ساعت 17 روز 98/12/05 تا ساعت 24 روز 98/12/10 می باشد. شماره ملی هر داوطلب به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه آزمون خواهد بود.
به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است که به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. لذا داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نکته توجه داشته باشند.(15 دقیقه برای بخش تخصصی و 30 دقیقه برای بخش استعداد تحصیلی)
آزمون هر داوطلب دارای دو بخش تخصصی و استعداد تحصیلی می باشد که دارای مدت زمان مجزا از یکدیگر هستند و زمان هیچ کدام قابل تخصیص به دیگری نمی باشد. (توجه: در آزمون اصلی هم به همین شکل خواهد بود)
داوطلب مجاز است با هر یک از دو بخش آزمون (تخصصی یا استعداد تحصیلی) که بخواهد آزمون خود را آغاز نماید. پس از پایان زمان هر بخش، داوطلب بخش دیگر آزمون را شروع می کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید