ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

در جلسه مشترک دانشگاه تربیت مدرس و بنیاد ملی نخبگان، بر توسعه برگزاری دوره پسا دکتری با همکاری بنیاد ملی نخبگان تاکید شد.
در این نشست که با حضور دکتر سعادت قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ، مهندس جهان تیغ، مهندس حسینی، دکترسمنانیان، دکتر موسوی کوهپر، دکتر مولی و دکتر نصیری در محل بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، تصمیماتی در جهت حمایت از نخبگان اتخاذ گردید.
همچنین در این نشست در خصوص میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برای برگزاری گردهمایی سالیانه دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می کنند (Info Day) ، تهیه کلیپ کوتاهی از فعالیت کارگروه جذب نخبگان تخصصی دانشگاه تربیت مدرس و قرار دادن آن بر تارنمای بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه و بهره مندی از ردیف های استخدامی بنیاد برای افراد حائز شرایط نخبگی تصمیماتی اتخاذ شد.
توسعه برگزاری دوره پسا دکتری در دانشگاه تربیت مدرس با همکاری بنیاد ملی نخبگان، توسعه دوره های توانمندی برای افراد تازه استخدام شده، بهره مندی از وام مسکن یک میلیارد ریالی بنیاد ملی نخبگان برای اعضای هیات علمی تازه استخدام و پرداخت گرنت بنیاد ملی نخبگان برای تجهیز آزمایشگاه از مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید