ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری، گفت: برگزاری مجازی «مصاحبه دکتری» دانشگاه آزاد در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شد.
بهروز طهماسب کاظمی از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی خبر داد و اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو برگزاری آزمون مصاحبه به صورت مجازی تصویب شد اما هنوز به ما ابلاغ نشده است در صورتی که به ما ابلاغ شود، امکانات مصاحبه داوطلبان دکتری به صورت مجازی فراهم شده و در حال حاضر در حال چک نهایی است.
وی بیان کرد: در صورتی که بنا بر مصاحبه مجازی باشد، براساس یک تقویم زمانی از طریق سامانه تاریخ مشخصی را برای هر داوطلب اعلام خواهیم کرد تا در جلسه مصاحبه مجازی حضور یابند.
کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: به همان میزانی که به دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت داده شود، به همان میزان با کیفیت متفاوت، هوشمندانه تر و هدف‌مند تر نیروی متخصص برای رفع نیازهای کشور تربیت می کنیم.
وی با اشاره به اینکه حدود ۳ هفته بعد از برگزاری آزمون دکتری امکان اعلام نتایج از طریق سازمان سنجش وجود دارد، گفت: در همین زمان، فرصت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد همزمان با سایر زیر نظام ها به وجود خواهد آمد.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه داوطلبان رزومه علمی خود را هر چه زودتر تکمیل و آماده کنند، افزود: از داوطلبان دوره دکتری درخواست می کنیم، مستندات و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را از همین حالا آماده کنند؛ به طور مثال اگر قرار است داوطلبان سوابق را از واحدهای دانشگاهی خود و یا نشریات بگیرند، هرچه سریع تر اقدام کنند.
کاظمی در پایان تصریح کرد: امسال نیز به دلیل شرایط کرونا در کشور، سامانه ای برای بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در نظر گرفته شده و داوران ما سوابق را از طریق این سامانه بررسی خواهند کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید