ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش جزئیات تاثیر معدل در پذیرش داوطلبان کنکور دکتری 99 را اعلام کرد.
بر اساس اعلام سازمان سنجش، معدل داوطلبان تاثیری در مراحل گزینش این سازمان ندارد و صرفا بر اساس شیوه نامه اعلامی در قسمت سوابق آموزشی فرد و توسط دانشگاه های محل مصاحبه مورد بررسی قرار می گیرد.
معدل های مندرج در این کارنامه، بر اساس معدل های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت نام، در کارنامه دکتری 99 درج شده است و لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیر این صورت مطابق ضوابط و مقررات قانونی اقدام خواهد شد.
داوطلبان پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام ننموده اند، لازم است در زمان انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاه های مربوط به همراه داشته باشند.
برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.
برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ 1399/6/31 فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانیده شده اعلامی آنان تا تاریخ 1398/11/30 درج شده است. (به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که میبایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ 1398/11/30 در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون درج نمایند).
برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد پیوسته، با توجه به اینکه این گونه داوطلبان، فاقد معدل کارشناسی می باشند، منحصراً معدل مقطع کارشناسی ارشد اعلامی آنان درج شده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید