ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

زمان بندی ارسال مدارک و مستندات آموزشی و بارگذاری کلیپ (ارائه مجازی) به تفکیک رشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

- داوطلبان باید توجه داشته باشند که هر داوطلب (در هر رشته) فقط یکبار مجاز به ویرایش کلیپ ارسالی (حذف و بارگذاری مجدد) در همان بازه زمانی مشخص شده برای بارگذاری مستندات آن رشته می باشد.
- هر داوطلب فقط مجاز به بارگذاری یک کلیپ (به اضافه کلیپ بخش تشویقی) می باشد. به عبارتی چناچه داوطلبی در بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده است فقط کافیست یک بار مدارک و کلیپ، بارگذاری نماید. ملاک نمره دهی اساتید در هر رشته، همان مستندات خواهد بود. به عنوان مثال اگر داوطلبی در دو رشته داروسازی و بیوشیمی بالینی دعوت به مصاحبه شده است فقط در یکی از دو روز چهارشنبه 99/7/9 یا یکشنبه 99/7/13 (و فقط یک بار) مجاز به بارگذاری مدارک و کلیپ می باشد.
- لازم است داوطلبان فرم درج سوابق را از سایت پربنت گرفته و پس از تکمیل و امضا، به صورت PDF ذخیره و آن را در سایت بارگذاری کنند. در ضمن باید مستندات دیگر خود را مطابق فرم فوق در سایت بارگذاری کنند. تطبیق کامل مدارک اظهار شده در فرم درج سوابق، با مدارک بارگذاری شده بسیار مهم بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مدارکی تعلق می گیرد که در فرم درج سوابق اظهار و مستند مربوطه به آن نیز بارگذاری شده باشد. در مورد مقالات نیز تنها مستندات مؤید انتشار قطعی مقاله مورد پذیرش خواهد بود. بنابراین از بارگذاری مستندات مربوط به ارسال (Submission) یا تحت بررسی بودن (Under Revision) مقاله خود داری شود. لازم به ذکر است تنها مقالات اصیل (Original) برگرفته از پایان نامه یا در ارتباط موضوعی با مقطع قبل و مقالات systematic review مرتبط دارای امتیاز می باشند. لذا لازم است داوطلبان از بارگذاری مقالات غیرمرتبط خودداری نمایند.
- داوطلبان توجه نمایند در صورت ارتکاب به هرگونه تقلب در تهیه آثار علمی و محتوای مندرج در مرحله دوم آزمون ورودی، طبق قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی با آنها برخورد خواهد شد. لذا با توجه به این که نتایج آزمون بر اساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب ارسالی هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسئولیت آن بر عهده داوطلبان است و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.
- کیفیت فایل ارسالی مهم نیست، بلکه کافی است از نظر صدا و تصویر قابل تشخیص باشد. ملاک نمره دهی، محتویات ارائه شده در کلیپ می باشد نه کیفیت آن.
- در خصوص تولید اپلیکیشن، طراحی سامانه، بازی سازی (Gamification) در زمینه مطالب علمی- آموزشی تاییدیه یکی از موارد ذیل ضروری می باشد:
انجمن علمی انفورماتیک پزشکی/ انجمن علمی آموزش پزشکی/ تاییدیه جشنواره مطهری در سطح دانشگاهی و یا کشوری/ تاییدیه مراکز فناوری اطلاعات سازمان ها و وزارتخانه ها (و یا آزمایشگاههای مورد تایید آنها)/ تاییدیه ارائه مربوط به اپلیکیشن یا بازی در یکی از کنفرانسها، کنگره ها و جشنواره های رسمی دانشگاهی، استانی یا ملی/ ارسال مقاله منتشره مربوط به اپلیکیشن یا بازی از یک ژورنال معتبر علمی.

 

زمانرشته

سه شنبه

99/7/8

آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، علوم تشریحی، پرستاری، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، اقتصاد سلامت، سیاستگذاری سلامت، شنوایی شناسی، زیست پزشکی سامانه ای

چهارشنبه

99/7/9

طب سنتی ایرانی، طب سوزنی، زیست فناوری پزشکی، پزشکی مولکولی، مهندسی بهداشت محیط، بیوشیمی بالینی، اخلاق پزشکی، علوم بیومدیکال مقایسه ای

پنجشنبه

99/7/10

فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، سلامت در بلایا و فوریتها، علوم تغذیه، باکتری شناسی پزشکی، توکسین های میکروبی، بهداشت باروری، مامایی، مهندسی بافت، علوم اعصاب، سلامت و رفاه اجتماعی، مشاوره توانبخشی، مددکاری اجتماعی، آینده پژوهی سلامت

جمعه

99/7/11

ژنتیک پزشکی، روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی، فیزیوتراپی، آمار زیستی، اپیدمیولوژی، بهداشت حرفه ای، بیولوژی تولید مثل، یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، آموزش پزشکی، فیزیک پزشکی، انگل شناسی پزشکی، ایمنی شناسی پزشکی، علوم و فناوریهای تصویربرداری گرایش عصبی، علوم و فناوریهای تصویربرداری گرایش سلولی مولکولی

شنبه

99/7/12

نانوفناوری پزشکی، انفورماتیک پزشکی، مدیریت اطلاعات سلامت، علوم سلولی کاربردی، ویروس شناسی پزشکی، مطالعات اعتیاد، مهندسی پزشکی بیوالکتریک، مهندسی پزشکی رباتیک، فارماکولوژی، قارچ شناسی پزشکی ، بهداتش و ایمنی مواد غذایی، علوم و صنایع غذایی، خون شناسی آزمایگشاهی و انتقال خون، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، سیاستهای غذا و تغذیه، گفتاردرمانی، اعضای مصنوعی، ارگونومی، بینایی سنجی، سالمند شناسی، حشره شناسی پزشکی، کاردرمانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی، مواد دندانی

یکشنبه

99/7/13

مجموعه رشته های داروسازی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید