ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا توسط مراکز آموزشی پذیرنده اعلام می‌شود.
نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان اعلام شد، افرادی که اسامی آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی هر یک‌ از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، برای اطلاع از زمان ثبت نام از امروز سه‌شنبه، ۶ آبان می توانند به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.
بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان آزمون دکتری که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند، منحصرا می توانند در یکی از کدرشته‌ محل های قبولی ثبت‌نام کنند، به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.
آن‌دسته از پذیرفته‌شدگانی که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی ارشد بوده‌اند و باید تا تاریخ ۳۰ مهر فارغ‌التحصیل شوند، به عبارت دیگر دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی ارشد، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌۰) تا (۲۰) تا تاریخ ۳ بهمن ۹۸ (و یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهر ) توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی) درج و پس از تأیید مسئول ذی ربط به هنگام ثبت‌نام ارائه شود.
ثبت‌نام داوطلبان فوق منحصرا در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک اعلام شده صورت می پذیرد و عدم اقدام پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد و به پذیرفته‌شدگان توصیه می شود اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود را به دقت مطالعه کنند.
مطابق ضوابط پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۹ (اعم از اینکه در دانشگاه های محل قبولی ثبت‌نام کرده و یا اصلاً ثبت‌نام نکنند) حتی با انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۴۰۰ نخواهند بود.
با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید