ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری 1400 با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقررشده برگزار می‌شود.
برخی داوطلبان با برگزاری آزمون دکتری قبل از عید مخالفت کرده اند و نامه‌ای جهت تعویق کنکور دکتری به اردیبهشت ماه به وزیر علوم منصور غلامی و ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش کشور نوشته اند، و درخواست تعویق کنکور دکترا را داده اند.
استدلال برخی داوطلبان موافق تعویق این است که با توجه به احتمال دستیابی به واکسن کرونا در کشور و یا خرید واکسن در ماه‌های آینده، بهتر است برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ به زمان دیگری موکول شود تا با تزریق واکسن، این آزمون در شرایط ایمن‌تری برگزار شود.
با این استدلال متقاضیان شرکت کننده در آزمون دکتری؛ با توجه به برگزار شدن کنکور دکتری ۹۹ در آبان ماه و برگزاری آزمون استخدامی کارکنان دولت در دی ماه ۹۹ و در نتیجه دیر اعلام شدن منابع کنکور دکتری ۱۴۰۰، از ریاست محترم سازمان سنجش درخواست کرده‌اند جهت رعایت عدالت آموزشی و همچنین برقراری شرایط بهداشتی مناسب، کنکور دکتری ۱۴۰۰ را به اردیبهشت ماه موکول کنند.
فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش در خصوص تعویق زمان کنکور دکتری ۱۴۰۰ که در روز جمعه مورخ ۹۹/۱۲/۱۵ برگزار خواهد شد را به اردیبهشت ماه موکول شود، در گفتگو با میزان گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه مورخ ۹۹/۱۲/۱۵ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۲ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۴ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت آزمون دکتری 1400 و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کنکور دکتری ۱۴۰۰ در زمان مقرر برگزار خواهد شد؛ که این برنامه ریزی و تصمیم گرفته شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقرر شده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید