ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بر اساس دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی آزمون دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فاصله صندلی داوطلبان در این آزمون یک متر تعیین شده است.
آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، صبح روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ برگزار میشود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهند شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
در دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی آمده است: داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.
هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنند و همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.
همچنین در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری شود. همچنین هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
بر اساس این دستورالعمل در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند.
در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشند. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنند.
داوطلبان سعی کنند از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شوند نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنند.
همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.
بر این اساس، متقاضیانی که علائم بیماری آنها به صورت قطعی تایید شده، لازم است از فردا چهارشنبه ششم تا روز جمعه هشتم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر ابتلا به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، همه متقاضیان آزمون دکتری لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند سال ۹۹ به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید