ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ظرفیت اولیه پذیرش رشته علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی دکتری تخصصی سال 1400 وزارت بهداشت اعلام شد.
لازم به ذکر است، فهرست دانشگاههای پذیرنده اولیه بوده و ممکن است در اعلام نهایی تغییراتی در رشته های مختلف (بر حسب شرایط دانشگاهها) انجام شود. از جمله افزوده شدن دانشگاههایی که بعد از این تاریخ مجوز پذیرش دریافت می نمایند و یا برخی از دانشگاهها که به دلایل گوناگون علمی و اجرایی حذف می شوند. بدیهی است اعلام فهرست دانشگاههای پذیرنده و ظرفیتهای مربوطه در این مرحله صرفاً برای آگاهی کلی داوطلبان بوده و حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند. تغییرات احتمالی در ظرفیتهای پذیرش تا زمان انتخاب رشته محل توسط داوطلبان از طریق اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.
پذیرش در دانشگاهها یا مراکز شامل: ارتش، انستیتوپاستور ایران، بقیه اله، دانشگاه آزاد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد، سازمان انتقال خون ایران، مرکز قلب شهید رجایی و موسسه سرم سازی رازی از طریق وزارت بهداشت انجام شده ولی سایر شرایط از جمله خدمات و امکانات رفاهی تابع ضوابط و قوانین آن موسسه بوده و داوطلبان می توانند جهت اطلاع بیشتر به آن دانشگاه با مرکز (و یا سایت مربوطه) مراجعه نمایند. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچگونه مسئولیتی در خصوص شرایط خاص این موسسات نخواهد داشت.
دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعهدی در قبال اسکان و تامین خوابگاه ندارند و بر اساس امکانات موجود، خوابگاه در اختیار دانشجو قرار می دهند. لذا داوطلبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی دانشگاه با مرکز مورد نظر مراجعه کنند. دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد ارائه یا عدم ارائه خوابگاه هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله برای اعضای رسمی سپاه با ارائه مجوز شرکت در آزمون از معاونت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه و همچنین سایر نیروهای مسلح شامل اعضای رسمی ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع با ارائه مجوز شرکت در آزمون از رده خدمتی مربوطه و تایید لیست شرکت کنندگان توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله با پرداخت شهریه در قالب قرارداد آموزشی انجام خواهد شد. رشته های مربوط به دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه مربوطه بوده و داوطلبان جهت کسب اطلاعات باید به آن دانشگاه مراجعه نمایند.
تحصیل در دوره های شهریه پرداز مستلزم پرداخت شهریه است که مبلغ آن توسط دانشگاه اعلام خواهد شد. داوطلبان جهت کسب اطلاعات در خصوص مبلغ شهریه باید به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.
چنانچه در رشته/محلی به دلیل تعداد کم داوطلبان، حداقل دو نفر دانشجو قابل معرفی نباشد، داوطلب در پذیرش نهایی به سایر اولویتهای انتخابی خود معرفی خواهد شد.
گرایشهای مختلف در هر رشته توسط گروههای آموزشی دانشگاه پذیرنده تعیین می شود.
در رشته محلهایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی مبدأ خواهد بود، لیکن دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را بر اساس تفاهم نامه میان دانشگاهها در هر محل که دانشگاهها تعیین می کنند، بگذارند.
ظرفیت اولیه رشته های پژوهشی متعاقباً اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید