ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته های جدید وزارت بهداشت

 براساس اعلام مرکز سنجش وزارت بهداشت دردفترچه آزمون کارشناسی ارشد 92-93 رشته هایی که بعضی از آنها از قبل نیز اعلام شده بود به دفترچه اضافه شد مثل تکنولوژی گردش خون یا پرفیوژن و مشاوره مامایی اکثر دانشجویان از این موضوع اطلاع داشتند

 

اما رشته های دیگری مثل ، سلامت سالمندی ، مدیریت سلامت محیط زیست (HSE) ، مهندسی بیمارستان ، و پرستاری نظامی بنظراز رشته های جدید میباشد که تمایل دانشجویان به شرکت دراین رشته ها بیشتر است البته رشته HSE چندین سال است که دانشگاه آزاد و وزارت علوم پذیرش دارد درنتیجه رشته های ، سلامت سالمندی و پرستاری نظامی برای دانشجویانی که میتوانند دراین رشته ها شرکت کنند مناسبتر است ، بخصوص برای داوطلبینی که اخیرا شروع به مطالعه کرده اند و فرصت مطالعه زیاد را ازدست داده اند و با دیگر رقبا ازنظر شروع مطالعه دریک سطح قرارمیگیرند مناسبتر است . رشته پرستاری نظامی برای دانشجویان پرستاری سال آخر که از شرکت در رشته های پرستاری ویژه و ویژه نوزادان محروم شده اند بسیار مناسب است .

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (رضوان)

      با سلام. پس چرا درباره mbaدارو چیزی ننوشتید.اینکه امسال واحد علوم دارویی دانشگاه ازاد تهران پذیرش داره یعنی اینکه باید هزینه ای پرداخت کرد؟

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید