ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

درباره رشته دکتری علوم و فناوری تصویربرداری پزشکی

 

علوم و فناوری های تصویربرداری پزشکی یک رشته نوین چند حیطه ای است که روشهای تصویربرداری پیشرفته و به روز را در بر می گیرد.دانش آموختگان این رشته قادر به انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای خواهند بود که با استفاده از روشهای متداول و نوین تصویربرداری به درک عملکرد سیستمهای آناتومیک، فیزیولوژیک، متابولیک و عملکردی بدن انسان به خصوص در مغز و اعصاب و فرایندهای سلولی – مولکولی کمک می کنند.
برنامه ریزان دوره می خواهند در پایان برنامه ریزی پنج ساله کشوری، این رشته را در کشور تاسیس، و پس از پنج سال، دانش آموختگان آن به عنوان مرجع تربیت نیروی انسانی در این رشته در سطح دکتری تخصصی در کشور و منطقه مطرح بوده و موقعیت قابل رقابتی در جهان دارا باشند.
رسالت این رشته عبارت است از تربیت دانش آموختگانی که توانایی انجام وظیفه در کلیه ابعاد آموزشی، پژوهشی، خدماتی و مشاوره ای را با توجه به کاربردها و تحولاتی که رشته علوم تصویربرداری در حوزه های مختلف علوم مغز و اعصاب، سرطان و ضایعات سلولی مولکولی ایجاد نموده است، برای جامعه اسلامی داشته باشند و بتوانند نام کشور عزیزمان را در رده کشورهای دارای علوم نوین و پیشرو در این حیطه قرار دهند.
دانش آموختگان این رشته دارای نقشهای پژوهشی، آموزشی، مشاوره ای و خدماتی می باشند.
دانش آموختگان این رشته جانشین پزشکان متخصص رشته هایی همچون رادیولوژی، پزشکی هسته ای و نورولوژی نخواهند بود اما می توانند در محیطهای بالینی در توسعه و انجام تکنیک های پیشرفته تصویربرداری، آنالیز سیگنال و داده های اولیه، و اندازه گیری پارامترهای آناتومیک، فیزیولوژیک، متابولیک و عملکردی در قالب تیم سلامت فعالیت نمایند. سایر جایگاههای شغلی برای این گروه دانش آموختگان، مراکز تحقیقات، شرکتهای دانش بنیان و نظایر آن است.

 

مطالب مرتبط:

مواد امتحانی و ضرایب مربوطه دکتری علوم و فناوریهای تصویربرداری پزشکی - گرایش تصویربرداری عصبی
مدارک مورد پذیرش دکتری علوم و فناوریهای تصویربرداری پزشکی- گرایش تصویربرداری عصبی
ظرفیت پذیرش دکتری علوم و فناوری تصویربرداری پزشکی- گرایش عصبی
جزوات نفرات برتر دکتری فناوری تصویربرداری پزشکی-گرایش عصبی
کلاس کنکور دکتری علوم و فناوری تصویربرداری پزشکی گرایش عصبی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید