ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اطلاعیه ی ثبت نام آزمون ارزشیابی داروسازی ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشورمنتشر شد


آزمون ارزشیابی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج کشور از دسته آزمون های برگزار شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در سال های اخیر است. این آزمون 2 بار در سال ۱۴۰۲ به صورت ادغام شده در تاریخ 26 مرداد ماه و 14 دی ماه 1402 برگزار خواهند شد.
از جمله آزمون های حساس و با اهمیت سال جاری برای دانشجویان داروسازی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند، می توان به آزمون ارزشیابی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی 1402 اشاره کرد.

این دو آزمون نیز مشابه آزمون ملی داروسازی و یا دکتری وزارت بهداشت از اهمیت بالایی برخوردارند و آینده شغلی و تحصیلی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.
آزمون ارزشیابی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج کشور در واقع به این منظور در نظر گرفته شده است تا میزان اطلاعات و دانش علمی دانشجویان داروسازی که در دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کرده اند سنجیده شود. این آزمون برای افرادی در نظر گرفته شده است که تحصیلات خود را در رشته داروسازی در دانشگاه های معتبر خارجی به پایان رسانده باشند.

این آزمون هر ساله معمولا در دو نوبت در ایران برگزار می گردد. ثبت نام برای شرکت در آزمون نیز معمولا از یک ماه قبل از برگزاری آزمون آغاز می گردد.
در ادامه فايل اطلاعيه برای دانلوددرج ميشود...

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد