ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نخستین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.
این وبینار شنبه، 28 فروردین با حضور دکتر نجفی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر خرم خورشید (مشاور علمی وفنآوری معاونت تحقیقات وفنآوری)، دکتر عبادی فر(رئیس مرکز توسعه هماهنگی و ارزشیابی تحقیقات)، دکتر جلالی نیا(معاون برنامه‌ریزی امور پژوهشی)، و دکتر علیزاده مشاور معاونت تحقیقات وفنآوری و با حضور معاونین تحقیقات وفنآوری دانشگاه های علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کشور و روسای پژوهشکده های علوم پزشکی برگزار شد.
این سسلسله نشستها با هدف مدیریت بهینه و ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای مورد انتظار، با استفاده از تجارب پژوهشکده های برتر کشور و به منظور بحث وتبادل نظر برگزار میشود. در اولین وبینار، پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت، (دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کرمان)، گزارشی از فعالیتها، تجارب و درس‌های آموخته شده در مباحث سرآمدی، پاسخ به نیازهای جامعه، مدیریت و ترجمان دانش، کارآفرینی، فعالیت‌های بین المللی و تقویت نگاه به آینده را ارائه شد. سپس اعضا حاضر در جلسه در خصوص گزارش ارائه شده به بحث وبررسی پرداخته ونقطه نظرات خود را اعلام کردند.
بنا بر اعلام سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در پایان جلسه معاون تحقیقات و فناوری بر لزوم مشخص شدن حیطه‌های فعالیت و طراحی چارچوب نحوه ارزشیابی پژوهشکده‌ها و قابلیت تسری تجارب ارزشمند به سایر پژوهشکده‌ها تأکید کرد. همچنین مقرر شد، حسب بازخوردهای ارائه‌شده توسط شرکت‌کنندگان در جلسه، اهم اهداف و فعالیت‌های مورد انتظار از پژوهشکده‌ها به انضمام ساختارهای مشارکتی که بتواند تسهیل گر نیل به اهداف پژوهشکده‌ها باشند، در نشست‌های بعدی مدنظر قرار گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید