ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تامین اعتبار طرح همسان‌سازی اعضای هیات علمی دو وزارت خانه علوم و بهداشت خبر داد و گفت: منتظر نهایی شدن دستورالعمل اجرایی مورد وفاق نمایندگان این دو وزارت و سازمان برنامه و بودجه هستیم.
دکتر محمدباقر نوبخت در جلسه هیات‌های امنای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت عتف از تامین شدن اعتبار مربوط به جز ۲ بند و تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این اعتبار که طرح همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در آن دیده شده، تامین شده است، منتظر نهایی شدن دستورالعمل اجرایی مورد وفاق نمایندگان این دو وزارت و سازمان برنامه و بودجه هستیم. امیدواریم هر چه سریع‌تر اقدامات اجرایی شدن قانونی این مصوبه صورت پذیرد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح همسان‌سازی، افزایش بهره‌وری علمی، را به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: رفع تبعیض و عدالت در پرداخت‌های مربوط به اعضای هیات علمی جامعه دانشگاهی را وظیفه خود می‌دانیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: اذعان داریم که مهم‌ترین موضوع اولویت‌دار این جلسه، پیش‌بینی‌های لازم برای پشتیبانی از بودجه حوزه آموزش عالی است و ما نیز تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته‌ایم.
دکتر نوبخت اظهار داشت: علی‌رغم تمام محدودیت‌های مالی، در سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد اعتبارات دانشگاه‌ها را تخصیص دادیم.
وی همچنین با بیان اینکه در تلاشیم همسان‌سازی را نیز به نحو شایسته و مطلوب اجرا کنیم گفت: در فاز نخست باید بسترهای قانونی این موضوع را مهیا می‌کردیم که این کار صورت گرفت. در فرآیند بررسی بودجه ۱۴۰۰ نیز موضوع منعکس و با پیگیری و همکاری‌های وزارت علوم به ثمر نشست.
دکتر نوبخت با اشاره به اینکه تمهید مقدمات این موضوع انجام شده است، تاکید کرد: نکته مهم این مصوبه، محل تامین اعتبار آن است که با تشریک مساعی بخشی از این کار نیز صورت گرفته و منتظر نهایی شدن دستورالعمل اجرایی آن هستیم که باید مورد توافق نمایندگان دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید