ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: در مجموع وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن، شهریه دانشجویان علوم پزشکی و وام دستیاری و دکتری تخصصی حداقل ۸۰ درصد رشد دارند.
بهروز رحیمی با اشاره به وام‌ها و تسهیلات اعطایی به دانشجویان گفت: در صندوق رفاه پنج وام به دانشجویان داده می‌شود که شامل وام تحصیلی، وام ضروری، وام ودیعه مسکن، وام شهریه و وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی است که از سال ۱۳۹۹ افزایش ۵۰ درصدی را داشته است. تمامی وام‌ها حداقل ۸۰ درصد رشد خواهد داشت.
وی افزود: وام تحصیلی بر اساس مصوبه هیات امنا دو برابر برای دانشجویان متأهل در نظر گرفته می‌شود. وام تحصیلی برای هر ترم تحصیلی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان است که دانشجویان دریافت می‌کنند. به منظور ایجاد شرایط بهتر برای ازدواج دانشجویان وام ودیعه مسکن نیز به ۲ برابر افزایش یافته است و در شهر تهران با همکاری دانشگاه‌ها ۵۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن داده می‌شود.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: وام شهریه با توجه به الزامی که در قانون بودجه وجود دارد که دانشجویانی که تحت نهادهای حمایتی قرار دارند بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه تحصیلی این دانشجویان را پوشش می‌دهیم.
وی اضافه کرد: امسال یک اتفاق نو در صندوق رفاه رخ داد وام ازدواج دانشجویی که در سال ۱۴۰۰ به آن‌ها وام ۱۰ میلیون تومانی و برای هر فرزند این زوج دانشجو وام ۳ میلیون تومانی درنظر گرفته شده که برای اولین بار ایجاد شده است.
رحیمی یادآور شد: بحث نبود بیمه پایه سلامت، نبود بیمه تأمین اجتماعی و احتساب سنوات کاری و همچنین نبود بیمه تکمیلی یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی بود که دستیاران با آن روبرو بودند که با توجه به رایزنی‌های بسیار با شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری و تدوین تفاهم‌نامه و تا امروز ۲ هزار نفر بیمه سلامت شده‌اند.
وی افزود: از سال ۹۹ مذاکراتی با شرکت‌های بیمه انجام دادیم و بسته‌ای برای آن‌ها تدوین شده است و به‌زودی ابلاغ می‌شود و بر اساس ثبت‌نام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی می‌توانند از بسته بیمه تکمیلی که خدمات دندانپزشکی و درمان نازایی را هم در برمی‌گیرد، استفاده کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید