ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشگی گفت: چابهار به دانشگاه‌ علوم‌پزشکی مستقل نیاز دارد و این موضوع را تا حصول تنیجه پیگیری می‌کنیم.
سعید نمکی اظهار داشت: از مطالبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص پیگیری مشکلات بهداشت و درمان تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی با بیان اینکه قوم بلوچ از عزیزترین، صبورترین و وفادارترین قوم‌ها در ایران است تصریح کرد: برای ریشه‌کنی فلج‌اطفال و مالاریا در این استان خدمات زیادی انجام شده و باید ادامه یابد.
وی اضافه کرد: وقتی وزارت بهداشت را در سال ۱۳۹۷ تحویل گرفتم این وزارتخانه ۲۵ هزار میلیارد تومان بدهی داشت و پرستاران ۲۴ ماه حقوق نمی‌گرفتند. خزانه خالی، تحریم سنگین آمریکا و سیل و زلزله در استانهای کشور و کرونا را در این چند سال تجربه کرده‌ام.
وزیر بهداشت گفت: باوجود مشکلات یاد شده با حول و قوه الهی، دعای خیر مردم و از همه مهمتر حمایت مقام معظم رهبری موجب شد موفقیت‌های زیادی حاصل شود.
وی تصریح کرد: به دلیل همه کاستی‌ها و محرومیت‌ها از درگاه خداوند و مردم عذرخواهی می‌کنم.
نمکی بیان داشت: برای مردم سیستان و بلوچستان هر چه در توان داشتم دریغ نکردم چون مردم اینجا را دوست دارم و بر حل مشکلات آنها مصمم و جدی هستم. ساخت مراکز درمان بستر، تقویت زیرساختهای بهداشتی درمانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تجهیز مراکز بهداشتی را در دستور کار قرار داده و انجام می‌دهم.
وی در بحث خانه‌های بهداشت گفت: هر چه نیاز است خانه بهداشت در منطقه بلوچستان ساخته شود چون در هفته آینده اعتبار آن ابلاغ خواهد شد.
وی در خصوص بیمارستان رها شده چابهار هم بیان داشت: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار در هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مردم محروم این دیار از آن استفاده کنند.
وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: تامین اورژانس هوایی چابهار نیز در هفته آینده با حضور کولیوند مسوول مستقیم این بخش به طور ویژه رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد: بیمارستان نیروی دریایی کُنارک نیز تجهیز و طی ۱۰ روز امکانات مورد نیاز آن تحویل دیده می‌شود. البته از ۲ روز آینده می‌توانیم روند تجهیز این بیمارستان را آغاز کنیم.
نمکی ادامه داد: پزشک و نیروی متخصص برای این استان در نظر گرفته شده و اگر نیاز باشد از نیروهای شرکتی هم استفاده می‌شود و نباید کسی در این منطقه برای انجام آزمایش معطل بماند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: برای ماندگاری طبیب و پزشک در مناطق مختلف تلاش می‌کنیم و باید زیرساخت‌های رفاهی فراهم شود تا خانواده پزشک بتواند از آن استفاده کند.
وی بر تعیین تکلیف وضعیت مشخص شدن پیمانکار بیمارستان ۳۲ تختخوابی پُلان چابهار تاکید کرد.
وزیر بهداشت گفت: تعداد بیماران بدحال کرونا در خارج مراکز بهداشتی را نیز بررسی و تیم و هیاتی را مامور رسیدگی به مرگ و میر بیماران کرونایی در خارج از آمار حوزه بهداشت و درمان می‌کنیم تا این موضوع هم تعیین تکلیف شود.
وی با بیان اینکه چابهار جایگاه ویژه‌ای در کشور و منطقه دارد بیان داشت: باید حوزه سلامت این منطقه ویژه دیده شود تا علاوه بر حل مشکلات مردم به جذب توریسم درمانی تلاش کنیم.
او همچنین به این موضوع اشاره کرد: سهمیه داروی چابهار را از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جدا و به ایرانشهر واگذار می‌کنم تا بهتر مدیریت شود.
وزیر بهداشت گفت: تامین واکسن را به لطف خدا انجام می‌دهیم چون زدن واکسن خیلی می‌تواند از بد حال شدن مردم جلوگیری کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید