ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بر اساس آخرین ضریب تاثیر مجلات ISI که توسط موسسه Clarivate Analytics منتشر گردید ضریب تاثیر (Impact Factor) مجله علوم پایه پزشکی ایران (IRANIAN JOURNAL OF BASIC MEDICAL SCIENCES) از 2.146 به 2.699 افزایش یافت.

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رشد قابل توجه کیفیت مقالات مجله علوم پایه پزشکی ایران اظهار کرد: تعداد کل استنادات دریافتی مقالات این مجله نیز از میزان دو هزار ۴۸۶ استناد در سال ۲۰۱۹ به سه هزار و ۵۵۱ استناد در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است.
دکتر عبدالرسول رنگرزی تصریح کرد: حضور تعداد قابل توجهی از مجلات دانشگاه در نمایه های معتبر بین المللی و ارتقاء کیفی آنها را هم راستا باچشم انداز مرجعیت علمی و شاخص های کلان علم و فناوری کشور است که در نقشه جامع علمی کشور بر آن تاکید شده است.
دبیر شورای سیاستگذاری مجلات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این مطلب که مجله علوم پایه پزشکی ایران تنها مجله استان و شرق کشور است که دارای ضریب تاثیر در ISI است، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده وتلاش های صورت گرفته در مجلات دانشگاه شاهد دریافت ضریب تاثیر توسط تعداد بیشتری از مجلات دانشگاه باشیم.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ۲۵ مجله است که در مجموع شش مجله دارای نمایه ISI، هشت مجله دارای نمایه اسکوپوس و پنج مجله دارای نمایه PubMed هستند.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت؛ رنگرزی ضمن تبریک این موفقیت از تلاش دست اندرکاران مجله علوم پایه پزشکی ایران به ویژه سردبیر مجله دکتر فضلی بزاز تشکر و قدردانی کرد که نقش موثر و قابل توجهی در ارتقاء کیفی مجله و تحقق این مهم داشته اند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید