ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

متقاضیان انتقال و میهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از امروز سوم آبان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس برنامه زمانی فعال می شود و لازم است نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اقدام شود.
ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از امروز دوشنبه ۳ آبان ماه آغاز می شود و تا پنج شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۶ آذرماه شروع می شود و تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
شنبه ۲۰ آذرماه تا شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء اتمام می رسد. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو یکشنبه ۵ دی ماه آغاز می شود و تا یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
بر این اساس فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید