ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری نوآوران، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپای آموزشی با این مرکز فراخوان داد.
مرکز نوآوری و شتابدهی «جهت» وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد که با هدف حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرده و آماده دریافت طرح‌ها و پیشنهادها برای همکاری و مشارکت است.
براساس آنچه در این فراخوان اعلام شده است: تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، تولید و عرضه مشترک محصولات و خدمات آموزشی، نمونه‌سازی و اجرای پایلوت طرح‌ها و خدمات آموزشی، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهش و فناوری مرتبط با آموزش و منابع انسانی از روش‌های حمایت و مشارکت علاقه‌مندان است.
توسعه بازار محصولات و خدمات، تأمین زیرساخت‌های فنی و تخصصی برای طراحی و توسعه محصولات و فناوری‌های جدید، استقرار در مرکز نوآوری و ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ تخصصی از دیگر شیوه‌های حمایت و مشارکت منظور شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق سایت مرکز نوآوری و شتابدهی "جهت" ارائه دهند.
علاقه‌مندان باید حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح و ایده خود را از روش‌های فوق ارائه دهند.
مرکز نوآوری و شتابدهی هم حداکثر طی ۲ هفته پس از دریافت هر پیشنهاد نتیجه بررسی‌های اولیه را اعلام و از ارائه‌دهندگان پیشنهادهای برتر برای مذاکره دعوت خواهد کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید