ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام متمم وام تحصیلی دانشجویان متقاضی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز شد.
دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌توانند برای دریافت وام تحصیلی ثبت نام کنند.
در حال حاضر ثبت نام متمم وام تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکتری عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شده است و واجدین شرایط می‌توانند تا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه درخواست خود را ثبت کنند.
طبق تاکید دانشگاه علوم پزشکی تهران، پرداخت وام تحصیلی به دانشجویان متقاضی در صورت تامین اعتبار از طرف صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل پرداخت است.
همچنین داشتن تعهد محضری در چارچوب قوانین و مقررات صندوق رفاه از شرایط دریافت کلیه تسهیلات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
وام‌های دانشجویان علوم پزشکی به پنج دسته تحصیلی، ضروری، شهریه، تسهیلات تولد فرزند و ودیعه مسکن تقسیم می‌شوند که در وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد به صورت ماهیانه ۳۵۰ و متاهل ۷۰۰ هزار پرداخت می‌شود.
همچنین مبلغ پرداخت وام ضروری در مقاطع عادی یک میلیون و ۵۰۰ و در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز سه میلیون تومان تعیین شده است.
وام شهریه نیز برای دانشجویان علوم پزشکی در مقطع کاردانی تا سقف ۵ میلیون تومان در چهار نوبت پرداخت می‌شود و دانشجویان کارشناسی برای ۸ نوبت تحصیلی تا سقف ۱۰ میلیون، دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف ۱۶ میلیون و دکتری نیز تا سقف ۲۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.
همچنین تسهیلات فرزندآوری نیز برای هر فرزند سه میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مبلغ وام ودیعه مسکن نیز بین ۶۰ تا ۴۰ میلیون تومان با توجه به شهر محل اسکان متغیر است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید