ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه خوارزمی گفت: پروژه ارتقای ۱۰ دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور به تراز بین‌المللی مسکوت ماند.
دکتر عزیز اله حبیبی گفت: در حال حاضر که دولت سیزدهم مستقر شده است، مشخص نیست این طرح چگونه قرار است ادامه پیدا کند. ما همچنان منتظر اعلام سیاست وزارت علوم در این زمینه هستیم.
وی ادامه داد: هدف پروژه این بود که پنج دانشگاه و پنج پژوهشگاه در سطح بین‌المللی بتوانند مطرح شوند، به همین دلیل تعدادی از مراکز در این پروژه شرکت کردند و سالانه از فعالیت این دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها گزارش تهیه می‌شد.
رییس دانشگاه خوارزمی با تاکید بر اینکه قرار بر این بود دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها به طور سالیانه بودجه دریافت کنند، تصریح کرد: متاسفانه هنوز این امر تحقق نیافته است، در حال حاضر که دولت سیزدهم مستقر شده است، مشخص نیست طرح فوق چگونه قرار است ادامه پیدا کند و ما همچنان منتظر اعلام سیاست وزارت علوم در این زمینه هستیم.
حبیبی همچنین یادآور شد: حدود ۲۰ دانشگاه و پژوهشگاه کشور برای حضور در برنامه فوق در حال برنامه‌ریزی بودند تا از بین این مراکز ۱۰ مرکز به جایگاه بین‌المللی ارتقا یابند؛ ولی هنوز طرح پروژه ارتقای ۱۰ دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور به تراز بین‌المللی مسکوت مانده است.
وی اظهار کرد: قاعدتا باید مجدد شاخص‌های ارتقای ۱۰ دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور به تراز بین‌المللی در دولت جدید اعلام شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای این شاخص‌های جدید توسط مراکز اتفاق بیفتند.
طرح ارتقای ۱۰ دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور به تراز بین‌المللی حدودا از سال۹۶ کلید خورد و بر اساس این طرح قرار بود تا ۱۰ سال آینده بتوانیم اسامی حداقل پنج دانشگاه و پنج پژوهشگاه کشور را در فهرست ۲۰۰ دانشگاه و مرکز پژوهشی برتر دنیا شاهد باشیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید