ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: با توجه به مجوز صادر شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی برای رشته داروسازی بالینی در مراقبت های ویژه دستیار می پذیرد.
ثبت نام و پذیرش متقاضیان واجد شرایط در تاریخ پنجم شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق دانشکده داروسازی تهران به صورت دستی انجام می شود و آزمون کتبی و شفاهی این رشته در تاریخ ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و دانشجویان از اول مهر ماه ۱۴۰۱ پذیرش خواهند شد.
پذیرش نهایی دانشجو در رشته فوق از طریق معدل گیری آزمون کتبی شامل یک صد سوال با ضریب ۲ و آزمون شفاهی (به صورت OSCE) با ضریب ۱ و با رعایت کلیه مقررات انجام می پذیرد.
شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در هر مرحله ازآزمون های کتبی وشفاهی (اعم ازOSCE و...)ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد ازنمره کل هرمرحله از آزمون های مذکور می باشند.
در این دوره حداقل ۵۰ درصد ظرفیت هر رشته/محل به اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی دانشگاه ­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور تعلق خواهد گرفت.
همچنین اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی آزاد اسلامی مشمول استفاده از مزایای فوق شناخته نمی شوند.
در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعضای هیأت علمی و یا عدم احراز حدنصاب، ظرفیت پذیرش از بین داوطلبان آزاد واجد شرایط تکمیل می‌گردد و در بین داوطلبین آزاد در شرایط مساوی اولویت با اعضای غیرهیأت علمی شاغل دردانشگاه های علوم پزشکی خواهد بود.
در بین داوطلبین هیأت علمی در شرایط مساوی، اولویت با اعضای هیئت علمی تمام وقت جغرافیایی است و ارائه موافقت دانشگاه برای استفاده از سهمیه اعضای هیأت علمی الزامی است.
پذیرفته‌شدگان عضو هیات‌علمی و اعضای غیر هیأت علمی دانشگاهها موظف به سپردن تعهد محضری خاص به میزان سه برابر مدت آموزش به دانشگاه محل استخدام خواهند بود.
داوطلبین آزاد در صورت پذیرفته شدن در این دوره می توانند با پرداخت شهریه مجاز به ثبت نام طی دوره آموزشی می باشند و دوره آموزشی را شروع کنند و نیازی به سپردن تعهد خدمت نخواهد بود.
اعضای هیأت علمی که در بخش تربیت کننده دستیار فلوشیپ فعالیت دارند مجاز به ثبت نام در همان برنامه فلوشیپ درهمان دانشگاه نمی باشند. این افراد می توانند در سایر برنامه های فلوشیپ که در بخشهای دیگر اجرا می گردد ثبت نام و در آزمون مربوطه شرکت نمایند.
کارکنان رسمی وزارتخانه ها، سازمانها و یا نهادها در این دوره منحصراً در صورت موافقت سازمان متبوع به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت نموده و در صورت پذیرش با پرداخت شهریه مجاز به ادامه تحصیل می باشند و مورد پذیرش قرار می گیرند.
متقاضیان واجد شرایط شرکت در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) می توانند با رعایت مقررات مندرج در آئین نامه مربوطه ، در تاریخ پنجم شهریور ماه ۱۴۰۱ بصورت مراجعه حضوری اقدام به ثبت نام نمایند.
آزمون کتبی و شفاهی پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی راس ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۲شهریور ماه برگزار می شود.
آن دسته از متقاضیانی که بعنوان ماده یک قانون نحوه تامین اعضای هیات علمی مشغول انجام خدمت وظیفه در دانشگاههای علوم پزشکی می باشند در صورتی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه۱۴۰۱حداقل معادل طول دوره خدمت وظیفه مصوب ستاد فرماندهی نیروهای مسلح را گذرانده باشند می توانند به طور مشروط در آزمون اردیبهشت ماه ثبت نام و شرکت نمایند و در صورت قبولی و نداشتن منع قانونی از نظر اداره نظام وظیفه طبق مقررات شروع به آموزش نمایند.
داوطلبان مشغول انجام تعهدات به صورت هیات علمی با ارائه گواهی صادره از سوی دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی و امور هیات علمی وزارت متبوع می­توانند در این آزمون شرکت نمایند و در صورت پذیرفته شدن، جهت شروع دوره می­بایستی حداکثر تا ۲۵ شهریور ماه۱۴۰۱ کلیه تعهدات خود را به اتمام رسانده باشند. بدیهی است صدور گواهی مجدد جهت شروع دوره برای پذیرفته­شدگان از طرف آن معاونت و امور الزامی است و هرگونه قطع ارتباط پزشکان با دانشگاههای محل خدمت قبل از پایان تعهدات منجر به عدم صدور گواهی مربوطه خواهد بود. لازم به ذکر است صدور هرگونه گواهی از آن دبیرخانه منوط به ارائه گواهی کار به روز از طرف محل خدمت متقاضیان خواهد بود.
کلیه پذیرفته شدگان دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) موظف می باشند پس از اعلام قبولی در دوره تا زمان شروع به آموزش در محل خدمتی خود به انجام وظیفه محوله مشغول بوده و این گروه صرفا" در هنگام شروع به دوره آموزشی با کسب مجوز از دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی و امور هیات علمی وزارت متبوع(درصورت انجام تعهدات به صورت هیات علمی) مجاز به ترخیص از خدمت می باشند.
کلیه مراحل آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) تابع مقررات مندرج در آئین نامه خواهد بود و دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) برای شروع دوره احتمالا مهرماه ۱۴۰۱ بوده و مطابق مصوبات نشست شورای آموزش داروسازی و تخصصی انجام می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید