ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت سیزدهم، ۵ هزار تخت خوابگاهی دانشجویی به خوابگاه‌های دانشجویی موجود اضافه شده است که شماری از آنها مربوط به خوابگاه‌های متأهلی است و در نظر داریم تعداد ۸۵ هزار تخت خوابگاهی موجود را افزایش دهیم.
دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حاج قاسم سلیمانی رفسنجان گفت: این خوابگاه ظرفیت اسکان ۲۵۷ دانشجو را دارد و یکی از اهداف وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی است.
وی با اشاره به خسارات سیل اخیر در رفسنجان، افزود: این سیلاب، خسارت‌هایی را در بخش مسکونی و کشاورزی ایجاد کرد که از برخی مناطق بازدید کردیم و گزارش آن را در جلسه شورای اداری استان کرمان در حضور رییس جمهور، مطرح خواهیم کرد.
وزیر بهداشت همچنین از آغاز طرح ملی رفع مشکلات شنوایی و گفتاری کودکان در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه کودکانی که مشکل شنوایی دارند، اگر تا سن ۴ سالگی درمان نشوند، مشکلات گفتاری هم پیدا خواهند کرد.
به نقل از وزارت بهداشت، عین اللهی با اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز دولتی و ۱۵ مرکز خصوصی در این طرح ملی، یادآور شد: متخصصان در داخل کشور، عمل کاشت حلزون را انجام می‌دهند و امیدواریم تا پایان امسال، هیچ کودکی در کشور نباشد که مشکل شنوایی و گفتاری داشته باشند.
وی در پایان گفت: اجرای طرح ملی رفع مشکلات شنوایی و گفتاری کودکان در کشور از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید