ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به چالش‌های وزارت علوم در زبان آموزی، گفت: در این زمینه حلقه مفقوده‌ای وجود دارد که ما تلاش داریم زحمات افراد درگیر در تدوین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی را مورد توجه قرار دهیم.
عبدالحسین کلانتری در نشست رونمایی از سامانه و مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی که امروز در مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد، گفت: آموزش عالی درگیر تمام مسائل مطرح در حوزه آموزش زبان انگلیسی است؛ چرا که قصه آموزش زبان انگلیسی پیچیده است.
وی با اشاره به پیچیدگی‌های زبان، اظهار کرد: این پیچیدگی موجب شده که این موضوع در دستور کار فلاسفه قرار گیرد و در کتب آسمانی نیز به طرق مختلف توجه شده است.
کلانتری اضافه کرد: علاوه بر آن در تاریخ غرب هم این پیچیدگی وجود دارد.
معاون فرهنگی وزیر علوم افزود: نگاه به زبان به معنای انتقال معنا است و این تعبیر نه فقط امکان تفکر را مورد توجه قرار داده، بلکه تولید معنا را در پی دارد.
کلانتری ادامه داد: زبان امکان‌های تفکر، حدود تفکر و پیوند انسان را تعیین می‌کند؛ از این رو تجاوز به زبان، تجاوز به تفکر و فرهنگ است و بر مبنای این نگاه است که زبان پیوند وسیعی با فرهنگ دارد.
معاون وزیر علوم اضافه کرد: زبان‌آموزان ما عملا در مسیر زبان آموزی، با فرهنگ آشنا می‌شوند؛ بنابراین پیدا کردن راهی که هم زبان آموزی را در کشور تسهیل کند و در عین حال بنیان‌های فرهنگی یک کشور را پاس بدارد، کار بسیار مشکلی است که این حلقه گمشده است.
وی با بیان اینکه آموزش عالی کشور نیز با این مشکل آموزش زبان مواجه است، خاطر نشان کرد: از این رو تلاش می‌کنیم که زحمات افراد درگیر در تدوین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی در آموزش عالی کشور دیده شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید