ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از در دستور کار قرار گرفتن طرح منتورینگ خبر داد و بر رعایت پوشش حرفه ای در این دانشگاه تاکید کرد.
دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست شورای فرهنگی این دانشگاه، با اشاره به اینکه در این جلسات از حضور دانشجویان، اساتید، همکاران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج جامعه پزشکی که در زمینه فرهنگی فعال هستند، بهره می‌گیریم؛ گفت: اگر ما برنامه فرهنگی صحیحی داشته باشیم می‌توانیم دانشجویانی تربیت کنیم که بتوانند علاوه بر این که علم را می‌آموزند در نهایت افراد مطلوبی از لحاظ اخلاق، انسانیت و ... در خدمت جامعه باشند و در راستای اهداف جامعه حرکت کنند و بتوانند ان‌شاءالله به مردم خدمت کنند؛ باید در این زمینه برنامه‌ریزی اصولی انجام شود.
وی افزود: برنامه مهمی که در دستور کار داریم؛ اجرای طرح منتورینگ است بر این اساس هر ۱۰ دانشجو یک استاد مشاور خواهند داشت که تا آخر تحصیل با آن‌ها خواهد بود و دانشجویان به ویژه دانشجویانی که تازه از شهرستان به‌تنهایی برای ادامه تحصیل به تهران آمده‌اند، یا اینکه مشکلاتی دارند که نمی‌توانند با اعضای خانواده خود در میان بگذارند، را از را بررسی کرده و مشکلات این دانشجویان عزیز را بر طرف می‌کنند و هم منتورینگ ها بر روند و رشد تحصیلی هم نظارت می‌کنند. ان‌شاءالله برنامه منتورینگ خیلی جدی از امسال اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: در زمینه بحث پوشش حرفه‌ای «درس کد» باید بتوانیم کاری کنیم که دانشگاه حالت رسمی و دانشگاهی داشته باشد؛ مثل تمام دانشگاه‌های دنیا که فرم، لباس، برنامه و رفتار حرفه‌ای مشخص دارند. باید در نحوه رفتار با همکار، بیمار و ... کاملاً ضابطه‌هایی که شأن یک دانشجو دارد، حفظ شود؛ چون دانشگاه یک محیط والایی در جامعه است.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، قناعتی تصریح کرد: رفتارهای دانشجو و اساتید باید متفاوت از رفتارهای جامعه باشد، باید الگو برای جامعه باشیم و بتوانیم به جامعه یاد بدهیم که خویشتن‌داری و اخلاق، انسانیت، مهربانی، مدارا و ... در جامعه باید رعایت شود، در دانشگاه باید با روش صحیح برنامه‌ریزی در راستای دوری از انحرافات و ... داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: مسائلی که منجر به ناامیدی جامعه می‌شود را باید رصد کنیم و نگذاریم افرادی بی‌دلیل جامعه را ناامید کنند، انتقادات را هدایت کنیم در مسیری که واقعاً رسیدگی شود. از بحث‌های انتقادی، گفتمانی و کرسی‌های آزاداندیشی استقبال می‌کنیم. کار گروهی در زمینه بررسی موضوعات کذب و دروغی که در فضای مجازی انتشار می‌یابد در معاونت فرهنگی و دانشجویی و با مشارکت سایر اعضا جهت رصد تعیین گردید تا موضع‌گیری‌هایی مناسب توسط کارگروه انجام شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید