ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر صمت گفت: تفاهم نامه‌ای با وزارت علوم امضا کرده ایم که بر اساس آن دانشگاه‌های معتبر کشور را در کنار یک صنعت قرار می‌دهیم.
سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: دانشگاه برای اینکه علمش مسئله محور شود، باید با صنعت ارتباط داشته باشد و صنعت اگر بخواهد ارتباط و ارتقا داشته باشد باید با دانشگاه ارتباط برقرار کند، به همین دلیل تفاهم نامه‌ای را با وزارت علوم منعقد کرده ایم.
وزیر صمت با بیان اینکه دانشگاه و صنعت به یکدیگر نیاز دارند و مکمل هم هستند، گفت: در دانشگاه استادان، دانشجویان و آزمایشگاه‌هایی وجود دارد که صنعت به آن‌ها نیاز دارد و از آن سو صنعت هم میدان عملی دارد که دانشگاه به آن نیازمند است.
آقای فاطمی امین افزود: آماده ایم تا از دانشجویانی که در حوزه صنعت تحصیل می‌کنند، بهره ببریم و از توان آن‌ها استفاده کنیم.
همچنین آقای محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در مراسم اختتامیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: این نمایشگاه مصداق پیشرفت است. ما که در زمان جنگ نمی‌توانستیم سیم خاردار تولید کنیم، الحمدالله توانستیم در خیلی از فناوری‌ها پیش رو باشیم و این علم را به کشور‌های دیگر نیز صادر کنیم.
وی با اشاره به اهمیت علم، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه تاکید کرد و افزود: هیچ میراثی بهتر از علم برای همه نسل‌ها نیست و تفاهم نامه همکاری وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت می‌تواند الگوی خوبی برای سایر وزارتخانه‌ها باشد، از این رو امیدواریم نخبگان و منابع انسانی نیروی خود را در جهت بهبود نیاز‌های مردم به کار بگیرند.
گفتنی است نمایشگاه تحول صنعت خودرو سوم تا ششم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید